Visita guiada al parc natural de Collserola

Visita guiada · Coneixerem el parc natural més gran de Barcelona i les activitats que proposa el seu centre d’informació

PRICE

Speakers

Claire Court
Doctora en Geografia, Planificació Territorial i Gestió Ambiental i llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses

15/06/2022 - 10:30 h

15/06/2022 - 13:00 h

Estació de Ferrocarrils del Baixador de Vallvidrera (línies S1 i S2)   View map

En aquesta sortida coneixerem el parc natural més gran de Barcelona i les activitats que proposa el seu centre d’informació. Parlarem de planificació per a la natura i estudiarem els itineraris del parc.

Tan bon punt siguem tots a l’estació, ens endinsarem una mica en la natura i, envoltats pel bosc, ens aturarem per parlar de la història del parc, de la seva fauna i flora, i de la gestió que se’n fa. Després, travessant el bosc, anirem cap al centre d’informació per recollir mapes i programes d’activitats i per visitar-ne l’exposició permanent, i hi farem un cafè. Tot seguit, reprendrem el camí per conèixer de més a prop els senders i la fauna i la flora del parc, i per gaudir del paisatge.

Amb aquesta sortida comprendrem la importància de preservar la natura i veurem quines estratègies —particularment estratègies turístiques— s’implementen per fer possible aquesta preservació

Visita guiada al parc natural de Collserola

Data:  15 de juny de 2022
Hora: de 10:30 a 13:00h