Af 850x120 Masters2019

La UB és líder estatal en els principals rànquings internacionals i capdavantera en innovació

El curs 2019-2020 la Universitat de Barcelona t’ofereix més de 150 màsters universitaris oficials perquè continuïs la teva formació amb les millors oportunitats.

Per què un màster oficial?

Reconeixement acadèmic: els més de 150 màsters oficials de la UB s’adapten a l’espai europeu d’educació superior i tenen reconeixement en tots els països d’Europa.

Accés al doctorat: els màsters oficials inicien en la pràctica de la recerca i permeten accedir a programes de doctorat (la UB n’ofereix 48).

Formació avançada: els màsters oficials ofereixen una formació avançada, de caràcter especialitzat o multidisciplinari, que dóna pas a l’especialització acadèmica o professional.

Formació avançada: els màsters oficials ofereixen una formació avançada, de caràcter especialitzat o multidisciplinari, que dona pas a l’especialització acadèmica o professional.

Beca general i altres ajuts: si curses un màster oficial, pots sol·licitar la beca general del Ministeri d’Educació i, a més, optar a altres ajuts.

Per què  la Universitat de Barcelona?

Lideratge internacional: la UB és la universitat líder de l’Estat espanyol en els principals rànquings internacionals (QS World University Rankings i Best Global Universities Rankings).

Posició capdavantera en innovació: la UB és l’única institució espanyola de la Lliga Europea d’Universitats de Recerca, formada per les 21 millors universitats investigadores d’Europa.

Bona inserció laboral: la taxa d’inserció laboral és del 88,44 %, segons l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya.

Més de 560 anys d’història: la UB és una de les 25 millors universitats del món amb més de 400 anys d’història.

Preinscripció en línia

Pots consultar tota la informació sobre els màsters oficials al web ub.edu/mastersuniversitaris i, a més, pots fer la preinscripció —primer pas per matricular-te en aquests estudis— en línia. Al web de cada màster s’especifiquen els requisits d’admissió i es detalla la documentació que cal aportar tant per fer la preinscripció com per formalitzar la matrícula.