Projecta’t. Més de 150 màsters oficials per al curs 2018-2019

La Universitat de Barcelona t’ofereix més de 150 màsters universitaris oficials per al proper curs 2018-2019, per tal de continuar la teva formació amb les millors oportunitats.

Per què un màster oficial?

Reconeixement acadèmic: els més de 150 màsters oficials de la Universitat de Barcelona s’adapten a l’espai europeu d’educació superior i es reconeixen a tots els països d’Europa.

Accés al doctorat: els màsters oficials t’inicien en la pràctica de la recerca i et permeten accedir als programes de doctorat. La Universitat de Barcelona te n’ofereix 48.

Formació avançada: els màsters oficials ofereixen una formació avançada, de caràcter especialitzat o multidisciplinari, que dóna pas a l’especialització acadèmica o professional.

Beca general i altres ajuts: si curses un màster oficial, pots sol·licitar una beca general del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport, que cobreix l’import dels crèdits matriculats per primer cop, i optar a altres ajuts.

Per què  la Universitat de Barcelona?

Millor universitat d’Espanya: la Universitat de Barcelona ocupa la primera posició estatal en els rànquings universitaris més prestigiosos, com ara el QS World University Rankings o el Best Global Universities Rankings.

Capdavantera en recerca: la Universitat de Barcelona té més de 300 grups de recerca consolidats, quasi 1.000 projectes de recerca actius i més de 1.000 tesis doctorals llegides cada any, que la converteixen en líder en recerca.

Lideratge internacional: la Universitat de Barcelona és l’única institució espanyola de la Lliga d’Universitats de Recerca Europees, formada per les 21 millors universitats investigadores d’Europa, i és la més innovadora de l’Estat espanyol (Reuters Top 100).

De la universitat a la feina: la Universitat de Barcelona és una de les tres universitats de l’Estat espanyol amb millor inserció laboral dels graduats (QS Graduate Employability Rankings). La taxa d’ocupació dels titulats és del 88 % (Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya).

Preinscripció en línia

Pots consultar tota la informació sobre els màsters oficials a la pàgina ub.edu/mastersoficials, o a més, pots realitzar la preinscripció en línia, el primer pas per a la matriculació en aquests estudis. En la pàgina de cada màster,  s’especifiquen els requisits d’admissió del mateix i es detalla la documentació que cal aportar tant per a la preinscripció com per a la matrícula.