XIII Fòrum d'ocupació i Postgraus de l'àmbit jurídic i legal

Alumni Ub Forum Ocupacio
Si busques una oportunitat laboral al sector jurídic i legal, el Fòrum d'empreses és una bona oportunitat per trobar-la!

14/02/2019 - 10:00 h

14/02/2019 - 17:00 h

Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona   Veure mapa

El proper 14 de febrer s’organitza el XIII Fòrum d’ocupació de l’àmbit jurídic i legal de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona.

El fòrum és un punt de trobada per a contacteu amb empreses del sector.

La Facultat acull una gran varietat de despatxos d’avocats, empreses i institucions del sector públic i del tercer sector, organitzats en estands, amb l’objectiu que, si escau i us interessa, pugueu contactar-hi personalment i lliurar el vostre currículum.

Prèviament, si sou membres d’Alumni i desitgeu revisar el vostre currículum i preparar-vos per la presentació a les empreses, teniu a la vostra disposició el servei d’orientació professional.

Les inscripcions al Fòrum es realitzen per correu a borsatreball.dret@ub.edu

Logotip Soc Color
Logotip Generalitat Color
Mtmss+sepe Nou Logotip