Vols veure i sentir ratpenats?

Sortida · Si vols veure i sentir ratpenats, inscriu-te a la sortida del 19 de maig al Parc Natural del Garraf

Gratuït

19/05/2018 - 19:00 h

19/05/2018 - 23:00 h

Ajuntament d'Olesa de Bonesvalls . Barcelona   Veure mapa

Si vols veure i sentir ratpenats, inscriu-te a la sortida del 19 de maig al Parc Natural del Garraf. Aprendràs coses sobre la biologia d’aquests singulars mamífers voladors que ajuden a regular les poblacions d’insectes.

L’activitat consistirà a escoltar crits ultrasònics de ratpenats quan surtin a caçar, i observar de prop diferents espècies. Podràs conèixer els treballs de seguiment poblacional i de control epidemiològic que fa l’equip de la Universitat de Barcelona: determinació d’espècies, recaptura d’individus anellats, instal·lació d’un laboratori de camp per obtenir mostres biològiques, etc.

Cadascú ha d’arribar amb vehicle propi. Des de l’Ajuntament d’Olesa de Bonesvalls s’ha de seguir una pista forestal practicable en cotxe fins a l’avenc de l’Esquerrà (uns 30 min. de recorregut).

VOLS VEURE I SENTIR RATPENATS?
Sortida

Data: dissabte 19 de maig de 2018
Hora: 19 h
Lloc: Ajuntament d’Olesa de Bonesvalls
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona i Club de Biologia i Biotecnologia

No s’ha d’entrar a cap cova.
L’activitat és apta per a totes les edats.
Cal portar sabates adients per caminar i una llanterna.
La sortida és gratuïta.

MÉS DETALLS

. Entrada lliure . Aforament limitat . Les places es reservaran per rigorós ordre d’inscripció.

INSCRIPCIÓ A L'ACTIVITAT

Centre de preferències de privacitat

Imprescindibles