Visita guiada 7 d'octubre: Immigració i creixement de la ciutat de Sant Adrià de Besòs (1952-1975)

Via Trajana 0
7 d'octubre · Recorregut a peu per la zona oriental del districte de Sant Martí de Barcelona i per Sant Adrià de Besòs, per conèixer-ne la història de la mà d’experts.

07/10/2020 - 10:30 h

07/10/2020 - 14:00 h

Museu d'Història de la Immigració de Catalunya   Veure mapa

Es proposa un recorregut a peu per la zona oriental del districte de Sant Martí de Barcelona i per Sant Adrià de Besòs, per conèixer-ne la història de la mà d’un guia del Museu d’Història de la Immigració de Catalunya.

La ruta s’estructura en tres trams:

1. Passeig pel barri de la Verneda. De barri obrer d’inicis del segle xx a polígon industrial del segle xxi.
  2. Visita al vagó d’El Sevillano. Migracions del segle xx a Catalunya. La revolució demogràfica de la ciutat.
  3. Barris de Via Trajana, la Pau, Besòs de Barcelona i Besòs de Sant Adrià -COBASA-.

La ruta és llarga, de manera que convé portar calçat còmode. Es farà una aturada per fer un cafè.

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Visita guiada 7 octubre: Immigració i creixement de la ciutat de Sant Adrià de Besòs

Aquesta activitat és exclusiva per a membres d'Alumni.

Immigració i creixement de la ciutat de Sant Adrià de Besòs (1952-1975)
Visita guiada

Data: dimacres 7 d’octubre de 2020
Hora: de 10:30 a 14:00
Lloc : districte de Sant Martí de Barcelona i Sant Adrià de Besòs
Punt de trobada: Museu d’Història de la Immigració de Catalunya (carretera de Mataró, 124, 08930 Sant Adrià de Besòs).
La ruta finalitza a la parada del TRAM del Parc del Besòs.
Com arribar-hi: m
etro (Línia 2 estació Verneda), bus (42,60, B25 i H10) i cotxe (des del nus de La Trinitat, direcció Ronda Litoral- B10. Sortida 29. Sant Adrià de Besòs, c/Guipúscoa)
Organitza: Club de l’Experiència Alumni

La ruta és llarga, convé calçat còmode. Es farà una parada tècnica per a fer un recés.

Centre de preferències de privacitat

Imprescindibles