Club de l'Experiència · Visita guiada · La Model ens parla

Alumni Universitat de Barcelona, us ofereix la possibilitat de visitar l'Antiga Presó Model de Barcelona.

Gratuït

06/10/2017 - 13:45 h

06/10/2017 - 15:15 h

C/ Entença, 155   Veure mapa

Visita a la Presó Model de Barcelona

La visita es planteja com una experiència i un recorregut de coneixement i aprenentatge.

D’una banda, es podran veure alguns dels elements emblemàtics de la presó, com ara el pati d’accés, els cancells i el passadís d’accés; el panòptic; la quarta galeria, una de les que s’ha mantingut més fidels al projecte original, el pati de la quarta galeria, el locutori i la paqueteria.

D’altra banda, es podrà visitar l’exposició “13 històries de la Model”, situada a la cinquena galeria. L’exposició presenta 13 moments i 13 persones o col·lectius emblemàtics de la història de la presó i de la seva vinculació amb la història de la ciutat i del país. Cadascun d’ells s’associa amb una data i un context o una temàtica, per exemple, el president Companys, Ferrer i Guàrdia, Puig Antich o el Vaquilla.

CLUB DE L’EXPERIÈNCIA · VISITA GUIADA A LA PRESÓ MODEL DE BARCELONA

Visita guiada

Data: divendres 6 d’octubre de 2017
Hora: 13:45 h
Lloc: Edifici de l’Antiga Presó Model · C/ Entença, 155, Barcelona
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona i Club de l’Experiència

MÉS DETALLS

INSCRIPCIÓ A L'ACTIVITAT

• Agrairé la inscripció per la visita guiada del 6 oct. a la Model.

Mariajosé Bravo Reply
    • Bon dia MariaJosé.
      Pots inscriure’t al nostre web, dins la plana d’aquesta activitat, al botó “inscripció a l’activitat”

Gràcies