Visita guiada a l’Edifici Històric i el Seminari Conciliar

La Universitat de Barcelona us ofereix l’oportunitat de visitar el seu edifici més emblemàtic, l’Edifici Històric.

Gratuït
Places exhaurides!

Ramón Dilla
Doctorat en Història de l'Art per la Universitat de Barcelona

10/05/2017 - 17:00 h

10/05/2017 - 18:30 h

Gran Via de les Corts Catalanes, 585   Veure mapa

La Universitat de Barcelona us ofereix l’oportunitat de visitar el seu edifici més emblemàtic, l’Edifici Històric, a la plaça de la Universitat, i el Seminari Conciliar de Barcelona, dissenyat pel mateix arquitecte, Elies Rogent.

Acompanyats per un guia expert, gaudireu d’un recorregut pels espais de més interès de tots dos edificis (el vestíbul principal, l’Escala d’Honor, el Paranimf, els claustres, la biblioteca del Seminari, etc.) i en coneixereu els aspectes històrics, arquitectònics i artístics.

Les visites, que tenen una durada aproximada d’una hora i mitja, s’organitzen per a grups de trenta persones com a màxim, que s’hauran d’inscriure a la visita a través del web d’Alumni UB. Es reservarà per rigorós ordre d’inscripció.

VISITA GUIADA A L’EDIFICI HISTÒRIC I EL SEMINARI CONCILIAR
Visita guiada

Data :  dimecres 10 de maig de 2017
Hora: 17 h