Visita arquitectònica a Can Framis

Coneixerem Can Framis, el darrer projecte de la Fundació Vila Casas, inaugurat a Barcelona l’abril del 2009

Miquel. F. Zuzama
Miquel F. Zuzama
Graduat en Arquitectura per la Universitat Politècnica de Catalunya i col·laborador de l’equip del festival d’arquitectura 48h Open House BCN

13/10/2021 - 11:00 h

13/10/2021 - 12:45 h

Can Framis, Carrer de Roc Boronat, 116- 126, 08018 Barcelona   Veure mapa

Can Framis va ser una fàbrica de finals del segle XVIII, propietat de la família Framis, que amb el temps va perdre la seva activitat i es va convertir en el record de la indústria pròpia del Poblenou. Avui, com a museu de pintura contemporània, és un racó per a la contemplació artística situat al districte del 22@, que ha canviat la indústria per la innovació.
La rehabilitació va ser a càrrec de l’estudi BAAS Arquitectura.

Font: www.fundaciovilacasas.com

Aquesta visita entrelliga els coneixements tècnics (explicació arquitectònica), físics (recorregut pels edificis i el seu entorn) i vivencials (emocions vinculades a una contextualització històrica, social i econòmica de l’entorn).

La visita explica les principals decisions arquitectòniques del nou projecte del Museu Can Framis, les quals estan estretament lligades a la història de l’antic complex fabril, del barri del Poblenou i de la ciutat de Barcelona.

Font: www.fundaciovilacasas.com

Visita arquitectònica a Can Framis
Visita guiada

Data: dimecres 13 d’octubre de 2021
Hora: 11:00 – 12:45
Punt de trobada : Can Framis (carrer de Roc Boronat, 116-126, Barcelona)
Organitza: Club de l’Experiència Alumni

Preu: 5 € (socis)/ 8 € (no socis).

Política de devolucions: cal fer el pagament mitjançant la passarel·la en línia habilitada al web d’Alumni. Fet això, es rep la confirmació del pagament al correu electrònic facilitat. La compra és nominal: cada assistent no pot comprar més d’una entrada en una mateixa comanda. Caldrà que tramiti una compra diferent per cada assistent. L’import només es retorna en la seva totalitat si Alumni anul·la la ruta perquè no s’arriba al mínim de places establert o per altres raons tècniques, o si notifiqueu l’anul·lació abans de 48 hores a l’adreça electrònica alumniub@ub.edu. Per a més informació, consulteu els Termes i Condicions de venda.

INSCRIPCIÓ A L'ACTIVITAT