Un viatge al cor de la maçoneria barcelonina

Speakers

0222 David Revelles
David Revelles Soriano
Llicenciat en Periodisme, especialitzat en periodisme de viatges, creació de guies de viatges, i divulgació científica i històrica.

25/03/2022 - 11:30 h

25/03/2022 - 14:00 h

Proposem una visita guiada, a càrrec de mestres maçons, a la seu de la Gran Lògia Simbòlica Espanyola. Coneixerem el taller més antic d’Espanya —traslladat, pedra per pedra, des del carrer d’Avinyó— que es trobava a l’edifici en què hi havia la lògia i on van ser iniciats com a maçons Lluís Companys i la cèlebre arpista Clotilde Cerdà. La visita ens permetrà també aprofundir en el paper de la dona en la maçoneria —amb noms propis com ara Clara Campoamor, Concepción Arenal o Ángeles López de Ayala— i conversar amb maçons sobre tots els temes recurrents associats a la fraternitat: els seus rituals simbòlics, els seus objectius, les claus del contubernio judeomasónico del dictador Franco, etc.

DADES D'INTERÈS

Un viatge al cor de la maçoneria barcelonina
Visita guiada

Data: divendres 25 de març de 2022
Hora: 11:30 a 14:00
Punt de trobada: sortida de metro de Fabra i Puig L1 (a la plaça que hi ha davant la sortida de Rodalies de Sant Andreu Arenal)
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona
Idioma: català
Preu: 20€ (socis) – 25€ (no socis). Inclou l’entrada a la lògia.

Política de devolucions: cal fer el pagament mitjançant la passarel·la en línia habilitada al web d’Alumni. Fet això, es rep la confirmació del pagament al correu electrònic facilitat. La compra és nominal: cada assistent no pot comprar més d’una entrada en una mateixa comanda. Caldrà que tramiti una compra diferent per cada assistent. L’import només es retorna en la seva totalitat si Alumni anul·la la ruta perquè no s’arriba al mínim de places establert o per altres raons tècniques, o si notifiqueu l’anul·lació abans de 48 hores a l’adreça electrònica alumniub@ub.edu. Per a més informació, consulteu els Termes i Condicions de venda.

INSCRIPCIÓ A L'ACTIVITAT