VI Jornada de Pedagogia Hospitalària. Experiències i Projectes

Experimentem emocions contínuament, i especialment en el context hospitalari.

01/06/2018 - 16:30 h

01/06/2018 - 20:00 h

Campus Mundet · Universitat de Barcelona · Passeig de la Vall d'Hebron, 171 - Barcelona   Veure mapa

VI Jornada de Pedagogia Hospitalària: «Experiències i projectes»

Experimentem emocions contínuament, i especialment en el context hospitalari. Anomenem les emocions amb paraules, però en general en tenim poca informació. Conèixer l’estructura i la funció de les emocions ens pot ajudar a gestionar-les millor.

L’activitat musical, ens permetrà experimentar i reflexionar sobre els beneficis que pot aportar la música en el dia a dia. La música és un patrimoni de la humanitat, ja que totes les persones poden respondre gaudint dels beneficis de la música per al benestar personal i l’establiment de valuoses relacions socials. Aquesta és la funció dels musicoterapeutes, que us convidem a conèixer en aquesta sessió.

16.30h – 18.00h
Saló de Graus. Edifici Migdia 1. Planta 4ta
“Pedagogia Hospitalària. Aprendre a navegar per l’univers d’emocions “, a càrrec de Rafael Bisquerra, director del postgrau en Educació Emocional i Benestar de la UB.
Nota: Per aquesta activitat, caldrà portar paper i llapis o bolígraf.

18.00h -18.30h
Descans

18.30h – 20.00h
Aula 1202. Edifici Migdia 1
“Com ens pot ajudar la música?” Activitat musical participativa a càrrec de Pau Gimeno, professor de la UB i musicoterapeuta.

INSCRIPCIONS

VI JORNADA DE PEDAGOGIA HOSPITALÀRIA: EXPERIÈNCIES I PROJECTES

Jornades

Data: divendres 1 de juny de 2018
Hora:16:30 h
Lloc: Campus Mundet. Universitat de Barcelona · Passeig de la Vall d’Hebron, 171 – Barcelona
Organitza: Universitat de Barcelona
Idioma: Castellà

MÉS DETALLS

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?