Vacunació de COVID-19: el control de la pandèmia

500x500
El Dr. Trilla ens situarà en el context de la pandèmia i descriurà quin horitzó es dibuixa per als propers mesos gràcies a la vacunació

Antoni Trilla
Catedràtic de Salut Pública i degà de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona.

25/05/2021 - 18:00 h

25/05/2021 - 19:30 h

Poster Trilla Web4

La pandèmia de COVID-19 ens ha canviat la vida. La malaltia ha estat especialment dura amb la gent gran. No teníem bons tractaments ni vacunes. Les mesures de prevenció han estat les més clàssiques de l’epidemiologia (distància, higiene de mans i mascareta), a les quals hem afegit la ventilació dels espais tancats i el confinament. La ciència ha avançat molt, aquest darrer any, i ara ja sabem millor quins tractaments funcionen i quins no tant. Especialment rellevant i una fita extraordinària ha estat el descobriment, fabricació, assaig i utilització de vacunes efectives per fer front a la COVID-19, en tan sols deu mesos.

Comentarem la situació actual pel que fa a la campanya de vacunació, i especialment els possibles escenaris als quals ens enfrontarem els propers mesos.

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Activitat gratuïta. Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, rebreu un correu electrònic amb la informació necessària (Reviseu el correu brossa)

Vacunació de COVID-19: el control de la pandèmia
Conferència en línia

Data: dimarts 25 de maig de 2021
Hora: de 18 a 19:30
Plataforma de connexió: Microsoft Teams
Organitza: Club de l’Experiència
Idioma: català

Activitat gratuïta.
Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, i donant prioritat als membres d’Alumni, rebreu un correu amb la informació necessària per connectar-vos.

ACTIVITAT GRATUÏTA. PLACES LIMITADES PER ORDRE D'INSCRIPCIÓ.