Alumni online · Estratègia: ara més que mai.

Webinar Lideratge
Alumni online · Estratègia: ara més que mai. Reflexions a través d'escenes de cinema

Ángel Herraiz
President del Club de Lideratge i Estratègia Alumni Universitat de Barcelona

14/05/2020 - 18:30 h

14/05/2020 - 19:45 h

En aquest webinar reflexionarem sobre com les empreses poden adoptar una mirada més estratègica que l’ajudi a aprofitar i canalitzar tot el talent de l’equip en pro de la consecució de la visió organitzacional, especialment important en una època com l’actual que ha deixat de ser turbulenta per a convertir-se en crítica.
Analitzarem aquesta reflexió estratègica a través d’escenes de pel·lícules que ens il·lustren els valors estratègics a tenir presents i que es recullen en el model PEON, dissenyat pel president del Club de Lideratge i Estratègia, per a l’actuació estratègica basat en el model del Quadre de Comandament Integral.

Programa

A través d’aquest mètode passejarem per tots els racons de la realitat d’una empresa o del funcionament d’un equip i els analitzarem connectant amb ells a través de la projecció de diferents escenes de pel·lícules que ens ajudaran a considerar i recordar aquells punts que hem de tenir presents a l’hora de crear un pla estratègic.

Analitzarem les 6 perspectives de tota empresa:

Perspectiva 1. RECURSOS I ENTORN.
Quin és el punt inicial d’una empresa? Amb quins recursos econòmics i materials compte? Quines necessitats i límits té l’entorn?
Perspectiva 2. PERSONES.
Com seleccionar, motivar, formar i estimular la innovació en l’equip de treball?
Perspectiva 3. PROCESSOS.
Què cal tenir en compte per oferir un producte, no només d’alta qualitat sinó excel·lent? Com estimular la productivitat i la correcta logística de el projecte o servei?
Perspectiva 4. CLIENTS.
Quines variables cal tenir en compte per incrementar la satisfacció i fidelització?
Perspectiva 5. RESULTATS.
Quins resultats en termes de rendibilitat es volen obtenir i com comunicar-los?
Perspectiva 6. SOCIETAT.
Quin impacte té activitat empresarial en l’entorn tant des d’una perspectiva ètica humana com mediambiental?

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

WEBINAR

Data: dijous 14 de maig de 2020
Hora: de 18:30 a 19:45
Plataforma de connexió: Teams Microsoft
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona i Club de Lideratge i Estratègia Alumni
Idioma: Castellà

Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, rebreu l’enllaç per connectar-vos el dia del webinar.
Us recomanem descarregar-vos l’aplicació Teams per accedir-hi més còmodament des de qualsevol dispositiu.