Teorema zero amb Lego Serious Play

La importància de la gestió àgil en un món incert.

Gratuït

Pere Juárez
Director general d’Educhallenges

14/12/2017 - 18:00 h

14/12/2017 - 20:00 h

IL3 - UB · Ciutat de Granada, 131 · Barcelona   Veure mapa

En aquest workshop coneixerem els aspectes fonamentals que condicionen l’entorn volàtil, incert, canviant i ambigu (en anglès, VUCA World) que regeix la societat del segle XXI, fent un èmfasi especial en la manera com l’agilitat i l’adaptabilitat de les persones i dels equips de treball és clau per gestionar les tasques diàries.

L’última versió del Model EFQM d’Excel·lència defineix la gestió àgil i la innovació com a valors fonamentals i d’excel·lència en les organitzacions. En aquest taller mostrem, mitjançant la ludificació i amb el suport metafòric del film Teorema zero, de Terry Gilliam (ex Monty Phyton), la forta relació que hi ha entre agilitat i innovació, i com hi està estretament lligat el concepte d’adaptabilitat.

Aquest workshop ha estat seleccionat com a millor pràctica en agile management en l’Agile Business Day celebrat a Venècia el setembre.

El Lego Serious Play és una de les millors metodologies i una de les més innovadores per a la facilitació de pensament, comunicació i resolució de problemes orientada a millorar el rendiment de persones, equips i organitzacions.

TEOREMA ZERO AMB LEGO SERIOUS PLAY

Data: dijous 14 de desembre de 2017
Hora: 18 h
Lloc: IL3-UB Ciutat de Granada 131 · Barcelona