Taller de teatre per a adults Alumni. novena temporada

Portes obertes i primera classe gratuïta · divendres 5 d'Octubre

Izaskun Martínez
Licenciada en Art Dramàtic

05/10/2018 - 18:00 h

Gran Via de les Corts Catalanes, 585   Veure mapa

Vine a formar part del nostre taller de teatre, on podràs expresar de forma artística el teu mon interior

Organitzem un taller de teatre per a adults adreçat a tothom que vulgui descobrir el món de les emocions a partir d’un fet teatral. És  el mitjà perfecte per equilibrar la teva vida personal i professional

L’estrès, la manca de comunicació i la rutina ens desequilibren i ens fan perdre la confiança en nosaltres mateixos. Amb el teatre aconseguireu controlar les emocions, desinhibir-vos i millorar l’escolta, la seguretat, l’expressivitat i la presència escènica, habilitats que podreu aplicar tant a l’escena com a la vida.

Les classes les imparteix cada divendres, a partir de les 18:00, la professora Izaskun Martínez, llicenciada en Art Dramàtic per la Reial Escola Superior d’Art Dramàtic de Madrid. L’experiència com a docent li ha permès descobrir les inquietuds dels que es volen introduir en aquest fantàstic món (desinhibició, expressivitat, seguretat en un mateix, escolta, creativitat, reconeixement…), elements que es treballaran a les sessions del taller.

Portes obertes i primera classe gratuïta · divendres 5 d’Octubre

TALLER DE TEATRE PER ADULTS ALUMNI · PORTES OBERTES – PRIMERA CLASSE GRATUÏTA

Data: divendres 5 d’octubre de 2018
Hora: 18 h
Lloc: Aula 201. Pati de Lletres. Edifici Històric. Gran Via de les Corts Catalanes, 585
________
Data inscripcio: Matrícula oberta
Preu: Socis alumni 35€/mes · No socis 50€/mes
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona
________

(En el cas de no aconseguir un nombre suficient d’inscripcions, Alumni Universitat de Barcelona es reserva el dret de cancel·lar la realització d’aquest taller).

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

ENTRADA LLIURE