Taller de teatre per a adults Alumni. Jornada de portes obertes.

Taller de teatre per membres Alumni · Jornada de portes obertes!

Izaskun Martínez
Licenciada en Art Dramàtic

15/10/2021 - 18:00 h

15/10/2021 - 20:00 h

Edifici Històric · Gran Via de les Corts Catalanes, 585   Veure mapa

Vine a formar part del nostre taller de teatre, on podràs expressar de forma artística el teu món interior.

Organitzem un taller de teatre per a adults adreçat a membres d’Alumni que vulguin descobrir el món de les emocions a partir d’un fet teatral. És  el mitjà perfecte per equilibrar la teva vida personal i professional

L’estrès, la manca de comunicació i la rutina ens desequilibren i ens fan perdre la confiança en nosaltres mateixos. Amb el teatre aconseguireu controlar les emocions, desinhibir-vos i millorar l’escolta, la seguretat, l’expressivitat i la presència escènica, habilitats que podreu aplicar tant a l’escena com a la vida.

Les classes les imparteix cada divendres de 18:00 a 20:00 la professora Izaskun Martínez, llicenciada en Art Dramàtic per la Reial Escola Superior d’Art Dramàtic de Madrid. L’experiència com a docent li ha permès descobrir les inquietuds dels que es volen introduir en aquest fantàstic món (desinhibició, expressivitat, seguretat en un mateix, escolta, creativitat, reconeixement…), elements que es treballaran a les sessions del taller.

La inscripció a la jornada de portes obertes del taller de teatre per adults del 15 d’octubre a les 18h és exclusiva per a membres Alumni.
Si encara no ets membre, pots consultar les quotes aquí.

TALLER DE TEATRE PER ADULTS ALUMNI · PORTES OBERTES
Exclusiu per a membres Alumni

Data: divendres 15 d’octubre de 2021
Hora: 18 h
Lloc: Aula 102A · Edifici Històric. Gran Via de les Corts Catalanes, 585
________
Data inscripcio: Matrícula oberta
Preu: 40€/mes
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona
________

(En el cas de no aconseguir un nombre suficient d’inscripcions, Alumni Universitat de Barcelona es reserva el dret de cancel·lar la realització d’aquest taller).

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ