Speed networking for logistics, retail & quality talent

Si busques una oportunitat laboral, apunta't a l'speed networking per perfils de logística, vendes, qualitat i medi ambient !

19/04/2018 - 9:00 h

19/04/2018 - 13:30 h

Ciutat de Granada 131, Barcelona   Veure mapa

Si estàs buscant una oportunitat laboral i vols desenvolupar la teva carrera professional en l’àmbit de la logísitca, la qualitat i/o el producte, les entrevistes ràpides (speed networking) són una bona oportunitat per trobar-la!

Si pertanys a l’àmbit de ciències o de gestió econòmica, en Administració i Direcció d’Empreses, o afins, i vols desenvolupar la teva trajectòria professional en l’àmbit de la logísitca, la qualitat i/o el producte, t’oferim un espai de trobada amb empreses, amb què els candidats —membres d’Alumni UB prèviament seleccionats— podeu connectar i fer visible el talent.

La tècnica de l’speed networking facilita la identificació de perfils professionals a possibles reclutadors d’una manera dinàmica, mitjançant entrevistes personals de dos minuts.

9.00 a 09.30 h: Recepció i benvinguda als assistents.

09.30 a 10.30 h: Presentació de les empreses participants per part dels seus equips de Recursos Humans.

10.30 a 11.00 h: Sessió candidats: “Com mostrar el teu talent en una sessió de Speed Networking” a càrrec de Human Age Institute.

11.00 a 13.00 h: Speed-Networking, el talent troba a les empreses. Entrevistes personals de 2 minuts entre empreses i candidats.

13.00 a 13.30 h: Clausura – Slow-Networking i refrigeri.

PREINSCRIPCIONS

Places exhaurides!

SPEED NETWORKING FOR LOGISTICS, RETAIL & QUALITY TALENT

Networking