Speed Networking for a Marketing Talent

Speed Networking Mkt
Entrevistes personals de dos minuts amb reclutadors. Si estàs buscant una oportunitat laboral, és una bona ocasió per trobar-la!

Start

15/02/2024 - 9:00 h

End

15/02/2024 - 13:30 h

Address

Institut de Formació Contínua IL3 (c/Ciutat de Granada, 131, 08018 Barcelona)   View map

La tècnica de Speed Networking facilita la identificació de perfils professionals a possibles reclutadors d’una manera dinàmica a través d’entrevistes personals de dos minuts.

Si pertanys a un àrea o tens experiència en l’àmbit de màrqueting, ventes, comunicació, Big Data o Analytics  i estàs buscant una oportunitat laboral, l’Speed Networking és una bona ocasió per trobar-la! Un espai de trobada entre empreses i candidats/es membres d’Alumni UB prèviament seleccionats/des, amb l’objectiu de connectar i donar visibilitat al talent.

Aquesta jornada de Speed Networking està dividida en dues sessions.
La inscripció a l’activitat implica la inscripció automàtica a ambdues fases.

PRIMERA SESSIÓ
TALLER FORMATIU ONLINE
06/02 · 10 a 11:30h

Revisió dels CV i pràctica en la tècnica de l’Elevator Pitch.

Modalitat: en línia (una vegada inscrits/es, rebreu la l’enllaç de conexió al taller online un dies abans del taller).
Idioma: castellà

SEGONA SESSIÓ
SPEED NETWORKING PRESENCIAL
15/02 · 9 a 13:30h

09:00-09.30h: Recepció i benvinguda als assistents.

09:30-10.30h: Presentació de les empreses participants per part dels seus equips de Recursos Humans.

10:30-11.00h. Sessió adreçada als candidats “Com mostrar el teu talent en una sessió de Speed Networking” a càrrec de Talent HUB.

Sessió empreses: Coffee Break.

11:00-13:00h. Speed Networking: el talent troba les empreses.Entrevistes personals de dos minuts amb cadascuna de les empreses.

13:00-13:30h: Clausura – Slow-Networking i refrigeri.

INSCRIPCIONS

INSCRIPCIONS TANCADES. Poseu-vos en contacte enviant un correu a alumniub@ub.edu i us informarem de disponibilitats d'última hora.

Speed Networking for a Marketing Talent

Requisits participants: membres Alumni titulats/des o amb un perfil professional pertanyent a l’àmbit de màrqueting, ventes, comunicació, Big Data o Data Analytics
Data i hora del taller online previ: 6 de febrer de 2024, de 10:00-11:30
Data i hora de la sessió presencial: 15 de febrer de 2024, de 9:00-13:30