La selecció a través del Role Play i la dinàmica grupal

Roleyplay
Noves metodologies de selecció que indueixen al candidat a comportar-se tal com ho faria si estigués ocupant realment el lloc de treball.

Logo Sae Alumni
Àrea d’Estudiants i Alumni
Servei d’Atenció a l’Estudiant i Alumni Universitat de Barcelona
Isabel De Trincheria
Isabel de Trincheria
Psicòloga i consultora de persones - RRHH.

18/11/2019 - 13:00 h

11/11/2019 - 14:00 h

Servei d'Atenció a l'Estudiant UB - Aula 4   Veure mapa

Monogràfic · La selecció a través del role play i la dinàmica grupal

Què és la selecció a través del role playing?

El role playing, o Joc de Rols, és una dinàmica grupal cada vegada més utilitzada en els processos de selecció de personal. El principal objectiu és que els candidats es posin en la pell d’un personatge i es desenvolupin en un entorn concret. D’aquesta manera, el reclutador pot detectar, avaluar i conèixer les competències, actituds i capacitats de les persones durant tot el procés de selecció de personal.

En aquesta càpsula formativa coneixeràs més sobre teoria i pràctica de les proves de selecció grupals, i com identificar les pròpies competències per aconseguir que juguin al nostre favor en el procés de selecció

Activitat finançada pel Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social, mitjançant el Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE)

Logos Soc

bt.alumni@ub.edu

ACTIVITAT EXCLUSIVA PER A MEMBRES D'ALUMNI, NOUS GRADUATS.

INSCRIU-T'HI