Ruta guiada per Can Framis i el 22@

Coneixerem les transformacions urbanístiques i arquitectòniques de l’antic complex fabril del Poblenou.

PRICE

Speakers

Julia Marba
Júlia Marbà Prats
Graduada en Arquitectura Superior per la Universitat La Salle - Ramon Llull

Start

01/06/2022 - 10:00 h

End

01/06/2022 - 13:00 h

Can Framis, Carrer de Roc Boronat, 116- 126, 08018 Barcelona   View map

Aquesta visita entrelliga els coneixements tècnics (explicació arquitectònica), físics (recorregut pels edificis i el seu entorn) i vivencials (emocions vinculades a una contextualització històrica, social i econòmica de l’entorn).

El districte 22@ —o districte de la innovació— és una àrea de Barcelona de prop de dues-centes hectàrees, que té l’objectiu de transformar l’antic sòl industrial del Poblenou (districte de Sant Martí) per convertir-lo en una àrea de concentració estratègica d’activitats intensives en coneixement. A la vegada, al 22@ s’hi està creant un nou model de ciutat en què empreses, universitats i centres de recerca, de formació i de transferència tecnològica conviuen amb habitatges, equipaments i zones verdes.

Can Framis va ser una fàbrica de finals del segle XVIII, propietat de la família Framis, que amb el temps va perdre la seva activitat i es va convertir en el record de la indústria pròpia del Poblenou. Avui, com a museu de pintura contemporània després d’haver estat rehabilitat per l’estudi BAAS Arquitectura, és un racó per a la contemplació artística situat al districte del 22@, que ha canviat la indústria per la innovació. Veurem les principals decisions arquitectòniques del nou projecte del Museu Can Framis, les quals estan estretament lligades a la història de l’antic complex fabril, del barri del Poblenou i de la ciutat de Barcelona.

Font: www.fundaciovilacasas.com

Can Framis i el 22@
Ruta guiada

Data: 1 de juny de 2022
Hora: 10:00-13:00h
Lloc: Entrada del Museu Can Framis (C/ Roc Boronat, 116, 126, 08018 Barcelona)
Com arribar-hi?

• Metro: Glòries (L1) i Llacuna (L4)
  • Bus: 7, H12, H14, V25
  • Tramvia: Ca l’Aranyó (T4)

Organitza: Club de l’Experiència Alumni
Idioma: català

Preu: 5 € (socis)/ 8 € (no socis).

Política de devolucions: cal fer el pagament mitjançant la passarel·la en línia habilitada al web d’Alumni. Fet això, es rep la confirmació del pagament al correu electrònic facilitat. La compra és nominal: cada assistent no pot comprar més d’una entrada en una mateixa comanda. Caldrà que tramiti una compra diferent per cada assistent. L’import només es retorna en la seva totalitat si Alumni anul·la la ruta perquè no s’arriba al mínim de places establert o per altres raons tècniques, o si notifiqueu l’anul·lació abans de 48 hores a l’adreça electrònica alumniub@ub.edu. Per a més informació, consulteu els Termes i Condicions de venda.

INSCRIPCIÓ A L'ACTIVITAT

L'adreça electrònica no es publicarà.