Ruta curativa: art i passió sense límits

Alumniub Art Curatiu Web 2
Ruta de galeries i artistes a Barcelona

1111 Neus Flores
Neus Flores
Experta en Protocols i Relacions Internacionals, Periodista Digital i Organitzadora d’Esdeveniments.
Azcon Web
Carles Azcón
Llicenciat a la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona, ha participat la selecció de la Biennal d’Art Contemporani Català

20/03/2021 - 11:00 h

20/03/2021 - 14:30 h

Galerie K (carrer de Mèxic, 11, 08004 Barcelona)   Veure mapa

Seguint el fil del seminari web del mes de febrer, us proposem de la mà de Neus Flores, una ruta per veure les obres de l’artista Carles Azcón, i per visitar galeries interessants que ens proporcionaran una visió actualitzada de l’art que es fa a la nostra ciutat.

La ruta començarà a la Galerie K (carrer de Mèxic, 11). En acabar, ens desplaçarem en transport públic (temps estimat de trajecte en autobús o metro: 20 minuts) per arribar a les 12h a la galeria RocíoSantaCruz (Gran Via de les Corts Catalanes, 627). Finalment, tornarem a agafar el transport públic (temps estimat de trajecte: 20 minuts) per culminar la ruta a les 13h , visitant la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau(Carrer de Sant Quintí, 89).

Està previst que la ruta finalitzi a les 14h.

Informació addicional:

• És imprescindible disposar d’un bitllet de transport públic vàlid, ja que el trajecte entre les diferents galeries es farà en autobús o en metro.
  • Es recomana portar calçat i roba còmodes i refrigeri

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Activitat gratuïta, amb prioritat per a membres d'Alumni. Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, i donant prioritat als membres d’Alumni, rebreu un correu abans de l’activitat, amb la informació necessària. (Reviseu el correu brossa)

Ruta curativa: art i passió sense límitss
Ruta de galeries i artistes a Barcelona

Data: dissabte 20 de març de 2021
Hora: de 11 a 14:30
Punt de trobada: Galerie K (carrer de Mèxic, 11, 08004 Barcelona)
Com arribar-hi: Metro Plaça Espanya (L1 i L3), autobusos (46, 52, 65, 79, 91, 109, 115, 165, H12 i H16)
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona
Idioma: Castellà

Activitat gratuïta, amb prioritat per a membres d’Alumni.
Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, i donant prioritat als membres d’Alumni, rebreu un correu dies abans de l’activitat, amb la informació necessària. La visita es farà en grup reduït de 15 persones, seguint les mesures de seguretat COVID-19.

La ruta començarà a la Galerie K (carrer de Mèxic, 11). En acabar, ens desplaçarem en transport públic (temps estimat de trajecte en autobús o metro: 20 minuts) per arribar a les 12h a la galeria RocíoSantaCruz (Gran Via de les Corts Catalanes, 627). Finalment, tornarem a agafar el transport públic (temps estimat de trajecte: 20 minuts) per culminar la ruta a les 13h , visitant la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Carrer de Sant Quintí, 89).

Està previst que la ruta finalitzi a les 14h.

Informació addicional:

• Es recomana portar calçat i roba còmodes i refrigeri.