Reunions comercials virtuals. Balanç i ensenyament després d’un any de pràctica

Reunions Comercials Virtuals
Neuromàrqueting; introduim alguns dels principis psicològics subjacents a la persuasió i a la seva aplicació a la venda B2B en entorns en línia

Enrico Nebbia
President del Club de Vendes B2B

12/07/2021 - 17:00 h

12/07/2021 - 18:00 h

Ens agrada pensar que prenem decisions de manera exhaustivament racional, però des de fa dècades, nombrosos experiments han demostrat que no és així: les nostres decisions estan influenciades per elements emocionals i no conscients. L’estudi i aplicació d’aquests elements s’ha popularitzat sota el nom de neuromàrqueting,

Per a un venedor, conèixer aquests elements significa millorar la seva capacitat d’influenciar a favor seu sobre la decisió dels clients.

L’objectiu d’aquest seminari web conduït per Enrico Nebbia, s’introduiran alguns dels principis psicològics subjacents a la persuasió i a la seva aplicació a la venda B2B més importants.

1. Les set plaques d’influència i la seva aplicació a la venda de B2B:
  • Reciprocitat
  • Escassetat
  • Autoritat
  • Unió
  • Validació social
  • Coherència
  • Apreciació
  1. Altres principis d’influència rellevants per a la venda de B2B
  2. Preguntes i respostes

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Seminari web

Data: dilluns 12 de juliol de 2021
Hora: 17 a 18:00
Plataforma de connexió: Zoom
Organitza: Club de Vendes B2B Alumni Universitat de Barcelona
Idioma: Castellà

Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, rebreu la informació per connectar-vos el dia del webinar.
Us recomanem descarregar-vos l’última versió de l’aplicació Zoom per accedir-hi més còmodament des de qualsevol dispositiu.