(Re)descobrint la Barceloneta més genuïna

Ruta guiada on descobrirem els racons del barri del Sorral, més conegut com la Barceloneta.

PRICE

Start

01/02/2023 - 10:30 h

End

01/02/2023 - 12:30 h

Pl. del Poeta Boscà, 1, 08003 Barcelona   View map

Una ruta única i singular. Això és el que ens proposa el periodista i escriptor David Revelles, creador d’aquesta aproximació al barri del Sorral, més conegut com la Barceloneta.

El barri del Sorral, més conegut com la Barceloneta, és un cofre dels tresors, ple d’històries i personatges únics que ens permeten aproximar-nos a l’essència i les profundes arrels d’aquest indret.

Per això aquesta ruta ens permetrà, per exemple, visitar la Casa de la Barceloneta 1761, l’únic habitatge que ha conservat el disseny i estructura dels habitatges originals al llarg dels segles. O recordar les històries lligades a El Torín, la primera plaça de toros de Barcelona, i a la Maquinista Terrestre y Marítima, un dels primers grans focus industrials de la Barcelona al segle XIX.  Tot això sense oblidar altres espais, com l’antiga Cooperativa La Fraternitat –i els seus símbols maçònics- o l’avantguarda educativa que va suposar l’Escola del Mar.

(Re)descobrint la Barceloneta més genuïna
Ruta guiada

Data: dimecres 1 de febrer de 2023
Hora: 10:30 – 12:30
Punt de trobada: plaça del Poeta Boscà (darrere Mercat de la Barceloneta)
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona

Preu: 15 € (socis), 20 € (no socis).

La ruta es farà en grup reduït

Política de devolucions: cal fer el pagament mitjançant la passarel·la en línia habilitada al web d’Alumni. Fet això, es rep la confirmació del pagament al correu electrònic facilitat. La compra és nominal: cada assistent no pot comprar més d’una entrada en una mateixa comanda. Caldrà que tramiti una compra diferent per cada assistent. L’import només es retorna en la seva totalitat si Alumni anul·la la ruta perquè no s’arriba al mínim de places establert o per altres raons tècniques, o si notifiqueu l’anul·lació abans de 48 hores a l’adreça electrònica alumniub@ub.edu. Per a més informació, consulteu els Termes i Condicions de venda.

934020222

INSCRIPCIÓ A L'ACTIVITAT

Centre de preferències de privacitat

Imprescindibles