Club de l'Experiència · Recital de poesia · Al voltant de la poesia del segle XX

El grup Poemes al Nas de la Lluna llegirà una tria de poemes del segle XX i apuntarà breus notes biogràfiques dels seus autors.

Maica Duaigües
Llicenciada en Psicologia per la Universitat de Barcelona
Luís Franquesa
Formació en Filosofia i Lletres

17/01/2019 - 17:00 h

17/01/2019 - 18:30 h

Seu d'Alumni UB · Gran Via de les Corts Catalanes, 582   Veure mapa

Poemes al Nas de la Lluna és un grup creat per Maica Duaigües, amb seu a l’espai veïnal Calàbria 66, que organitza lectures i recitals. Acompanyats per Lluís Franquesa, llegiran poemes de 21 poetes nascuts al segle XX, des dels més coneguts (Rafael Alberti, Pablo Neruda, Rafael de León, Octavio Paz, Mario Benedetti, José Agustín Goytisolo, Vicent Andrés Estellés, Feliu Formosa, Pere Gimferrer, Narcís Comadira, Maria-Mercè Marçal) fins a d’altres que, sense ser menys importants, no són tan coneguts pel públic en general (Agustín de Foxá, Rosa Galcerán, Montserrat Abelló, Joan Nin, Josep Colet, Francesc Parcerisas, Júlia Costa, Chantal Maillard, Marina Aoíz, Carles Duarte). Un tast variat del millor de la poesia del segle passat per començar l’any 2019.

CLUB DE L’EXPERIÈNCIA · RECITAL DE POESIA · AL VOLTANT DE LA POESIA DEL SEGLE XX

Recital de poesia

Data: dijous 17 de gener de 2019