Proactivitat - Iniciativa: la competència de passar a l’acció

Proactivitat Iniciativa Recerca Feina Doit
Curs en línia que et permetrà detectar i desenvolupar aquestes dues competències tan valorades en els perfils professionals

Logo Sae Alumni
Àrea d’Estudiants i Alumni
Servei d’Atenció a l’Estudiant i Alumni Universitat de Barcelona
Josep Ramon Nolla
Expert en Inserció Laboral i Formador en competències transversals

11/12/2023

15/12/2023

El curs s’imparteix en format virtual de l’11 al 15 de desembre de 2023 · 10 a 12 h.

Hi ha persones que esperen que es puguin superar les dificultats o els problemes que
sorgeixen quotidianament, o que reaccionen davant d’aquestes situacions. Però d’altres ni
esperen ni reacciones, sinó que fan que les coses siguin possibles. Definim la proactivitat com
“fer que les coses passin”, i la iniciativa com “fer les coses abans que et vegis forçat pels
esdeveniments”. Aquestes dues competències bessones són molt valorades actualment. Què
caracteritza una persona proactiva? Fins a quin punt ho ets? Com pots desenvolupar aquesta
competència?

INSCRIPCIÓ

INSCRIPCIONS TANCAT! Envia un correu a alumniub@ub.edu i t'informarem de disponibilitats d'última hora.

Identificar, avaluar i tenir pautes per desenvolupar la competència de proactivitat – iniciativa.

El curs s’imparteix en format virtual i s’adreça a futurs professionals que hauran de posar en
joc les seves competències, tant en el moment de buscar feina com en el de mantenir-la i
desenvolupar-la

• Què és la proactivitat?
  • Com podem reconèixer una persona proactiva o amb iniciativa?
  • Per què les empreses valoren aquesta competència?
  • Soc una persona proactiva?
  • Pautes per desenvolupar la proactivitat i la iniciativa.

FUNCIONAMENT I CRITERIS D’AVALUACIÓ

Curs virtual, de l’11 a 15 de desembre de 2023 · 10 a 12 h · Idioma: Català

Curs gratuït amb places limitades que s’adjudicaran per rigorós ordre d’inscripció.

El curs s’impartirà en línia per això la metodologia inclou treball a la plataforma, lectura de documents, i treball autònom.

Per a obtenir el certificat cal:

• Assistir al 100% de les sessions.
  • Participar activament en totes les activitats proposades al llarg del taller.
  • Dur a terme un treball relacionat amb el contingut del taller (en iniciar la sessió s’explicaran les característiques).

Aquest curs és exclusiu per a membres d'Alumni Nous Graduats dels darrers dos anys.

Encara no ets Alumni? Activa el teu perfil d'exalumne i accedeix gratuïtament als serveis

ACTIVITAT EXCLUSIVA PER A MEMBRES D'ALUMNI, NOUS GRADUATS. Curs virtual de l'11 al 15 de desembre de 2023, de 10 a 12h Certificat d'apte en cas de superar tots els qüestionaris i exercicis.