Presentació del Club de Lideratge i Estratègia Alumni Universitat de Barcelona

14/06/2018 - 19:30 h

14/06/2018 - 21:00 h

Can Jaumandreu · Carrer del Perú, 52 · Barcelona   Veure mapa

Presentació del Club de Lideratge i Estratègia Alumni Universitat de Barcelona, en què es donaran a conèixer la visió i la missió del club i hi haurà tres ponències amb continguts que ajudaran els assistents a millorar el seu estil de lideratge.

Es realitzaran exercicis de dinàmica de grups per estimular la xarxa de contactes (networking actiu) entre els assistents, i es donarà la paraula a deu assistents voluntaris que vulguin fer una micropresentació.

Ángel Herraiz
Presentació del Club L&E a càrrec del seu president

Montsant Aleu:
«Com la nostra ment pot influir en les nostres percepcions i accions. Ment subconscient, creences limitadores i automatismes»

Ángel Herraiz:
«Les quatre virtuts cardinals del líder des de una perspectiva de mentoria»

Quino Trejo:
«Com millorar el teu lideratge personal i professional a curt, mitjà i llarg termini a través del coaching»

Minut d’or:
escoltarem 10 assistents que vulguin fer micropresentacions

+ dinàmica d’equips per fer networking actiu

PONENTS

Ángel Herraiz

President del Club de Lideratge i Estratègia Alumni Universitat de Barcelona.

Director científic editorial, consultor estratègic i mentor directiu. Combina la seva feina com a director científic editorial amb formacions i ponències sobre habilitats directives i planificació estratègica. Ha estat professor del màster de Gestió Hospitalària de l’Hospital Clínic i ha treballat a l’Hospital Universitari d’Oxford. També és director i locutor del programa Lideratge i estratègia de Ràdio Sant Cebrià de Vallalta.

Monsant Aleu

Coach transformacional (Mètode Demartini)

Coach transformacional formada amb el màster de Coaching amb PNL, practitioner de programació neurolingüística, facilitadora del mètode Demartini i de la «determinació de valors» de John Demartini a l’Institut Demartini de Sud-àfrica, i coach de salut a l’Institut de Nutrició Integrativa de Nova York.
Actualment exerceix com a coach en sessions individuals, coŀlectives i per a empreses.

Quino Trejo

Coach personal i executiu

Coach executiu, empresari i escriptor (és autor del llibre autoeditat L’onada del social Networking). Li interessen les relacions humanes i millorar el lideratge com a element de transformació social. Empresari co-fundador d’una plataforma de comerç electrònic a nivell internacional. També ha treballat amb les Nacions Unides liderant equips per captar fons per a països en vies de desenvolupament i actualment ho fa amb “Acción contra el hambre”.

PRESENTACIÓ DEL CLUB DE LIDERATGE I ESTRATÈGIA ALUMNI UNIVERSITAT DE BARCELONA

Data: dijous 14 de juny de 2018
Hora: 19:30 h
Lloc: Can Jaumeandreu · Carrer del Perú, 52 – Barcelona