Presa de decisions i resolució de conflictes

16366 Nqr266
Curs gratuït en línia en què a través del treball grupal i la realització d’activitats experiencials, analitzarem el procés de la presa de decisions i els factors que hi prenen part.

Logo Sae Alumni
Àrea d’Estudiants i Alumni
Servei d’Atenció a l’Estudiant i Alumni Universitat de Barcelona
Jordi Coll
Soci-Director General de Corporación Albalate, S.L., empresa de consultoria i serveis professionals.

19/04/2021

23/04/2021

Curs gratuït en línia en què a través del treball grupal i la realització d’activitats experiencials, analitzarem el procés de la presa de decisions i els factors que hi prenen part i la forma com actuen.

FUNCIONAMENT

Curs en línia gratuït per a membre d’Aumni recent graduats (darrers dos anys) de la Universitat de Barcelona. Places limitades.
Del 19 al 23 d’abril de 2021 de 16 a 18h

CRITERIS D’AVALUACIÓ

• Assistir al 100% a totes les sessions
  • Participar activament en totes les activitats proposades al llarg del taller
  • Dur a terme un treball relacionat amb el contingut del taller (a l’iniciar el curs s’explicaran les característiques)

Els assistents que obtinguin la valoració d’Apte en el curs, obtindran un certificat d’aprofitament.

Membres d’Alumni Universitat de Barcelona recent graduats (darreres dos anys), que vulguin treballar els coneixements i les habilitats per poder analitzar els paranys més freqüents que trobem a l’hora de prendre decisions i conèixer una seguit de tècniques que permetin millorar la  capacitat de decisió i afrontar els problemes amb eines adequades per obtenir unes millors solucions.

• Conèixer el procés de presa de decisions
  • Conèixer els elements que intervenen i com actuen
  • Saber detectar les trampes en la presa de decisions i les tècniques per no caure-hi
  • Valorar la importància dels aspectes emocionals i racionals en la presa de decisions
  1. El procés de la presa de decisions
    Definició del problema
    Plantejaments previs
    Alternatives i opcions
    La decisió
    La seva posada en pràctica
    L’avaluació dels resultats
  2. Trampes en el procés de la presa de decisions
    La trampa de l’àncora
    La trampa de la situació creada
    La trampa dels costos irrecuperables
    La trampa de la prova de confirmació
    La trampa de la expressió
    Estimacions i previsions
  3. Aspectes racionals i emocionals
  4. Mapes mentals
  5. La intuïció i la presa de decisions

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Places exhaurides! Envia un correu a alumniub@ub.edu i et posarem en la llista d'espera.