Prepara un bon currículum: marcaràs la diferència!

Taller Saepng
Coneix els diferents formats de currículum i les noves tendències

Logo Sae Alumni
Àrea d’Estudiants i Alumni
Servei d’Atenció a l’Estudiant i Alumni Universitat de Barcelona

11/12/2019 - 12:00 h

11/12/2019 - 14:30 h

c/Adolf Florensa, 8 - Aula 3   Veure mapa

El currículum és l'eina indispensable per trobar una bona feina, descobreix com millorar-lo.

És fonamental que abans de començar a escriure el teu currículum tinguis ben clara la informació que hi plasmaràs, així com l’ordre en què ho faràs. El currículum ha de presentar les dades de forma clara, concisa i ben explicada.

L’objectiu d’aquest taller és conèixer pautes per preparar i/o millorar el currículum, tant pel que fa al contingut com a la forma, i poder afavorir l’accés al món professional.

En aquest taller s’oferiran estratègies per destacar la informació més rellevant en el currículum.

La dinàmica del taller consta de dues parts:

12h a 13:30h “Consells pràctics sobre com adequar el currículum a l’objectiu professional”.

13:30h a 14:30h (opcional) “Revisió del currículum i consells personalitzats”.

PREPARA UN BON CURRÍCULUM: MARCARÀS LA DIFERÈNCIA!

Data: 11 de desembre  de 2019
Hora: 12 h
Lloc: Servei d’Atenció a l’Estudiant · Aula 3 – Edifici Florensa (c/Adolf Florensa, 8 bxs.)
Organitza: Àrea d’Estudiants i Alumni Universitat de Barcelona
Idioma: Català

Mtmss+sepe Nou Logotip
Logotip Soc Color
Generalitat

Activitat finançada pel Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social, mitjançant el Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE)

bt.alumni@ub.edu

ACTIVITAT EXCLUSIVA PER A MEMBRES D'ALUMNI, NOUS GRADUATS.

INSCRIU-T'HI

Centre de preferències de privacitat

Imprescindibles