Club de l'Experiència · Passejada per redescobrir el Parc de la Ciutadella

L'última passejada d'aquest curs la farem pel Parc de la Ciutadella per conèixer-ne la història i els valors i constatar-ne l’estat actual.

Places exhaurides

Jordi Diaz Callejo
Enginyer tècnic agrícola especialitzat en jardineria, paisatge i patrimoni

06/06/2019 - 16:45 h

06/06/2019 - 19:45 h

Parc de la Ciutadella · Entrada del passeig de Pujades, al final del passeig de Lluís Companys   Veure mapa

Jordi Diaz Callejo, enginyer tècnic agrícola especialitzat en jardineria, paisatge i patrimoni (com podreu comprovar fent un cop d’ull al seu currículum), és un enamorat del parc de la Ciutadella i un gran defensor de la idea de recuperar-lo com a pulmó de la ciutat.

Per demostrar-vos que, malgrat que segurament heu passejat molts cops pel parc de la Ciutadella encara no el coneixeu prou bé (potser no sabeu què va ser, què conté o quina és la seva importància), heus aquí algunes preguntes:

Alumni Ub Ciutadella1

Sabeu què és, això?

Alumni Ub Ciutadella2

I això?

Alumni Ub Ciutadella3

Sabeu quants museus hi ha hagut a la Ciutadella?

Alumni Ub Ciutadella4

Sabeu quina és la simbologia de la Gran Cascada?

Alumni Ub Ciutadella5

Sabeu quins usos ha tingut la plaça d’Armes?

Alumni Ub Ciutadella6

Sabeu quant d’espai s’ha quedat el zoo?

Amb aquesta passejada ens descobrirà símbols amagats i elements del parc que sovint passen desapercebuts, i ens explicarà els usos que aquest espai ha tingut al llarg de la història. Així mateix, observarem el lamentable estat actual del parc —el primer parc públic de Barcelona!— abans que l’Ajuntament emprengui un pla per netejar-lo.

CLUB DE L’EXPERIÈNCIA · PASSEJADA PER REDESCOBRIR EL PARC DE LA CIUTADELLA
Passejada

Data: dijous 6 de juny de 2019
Hora: 16.45 h
Lloc: Parc de la Ciutadella (Barcelona), a l’entrada del passeig de Pujades (al final del passeig de Lluís Companys).
Organitza: Club de l’Experiència Alumni Universitat de Barcelona

Places exhaurides