Passadís de poetes: lectura de poemes

Poesia Maica 2021
Lectura de poemes de diversos poetes i poetesses, des de Machado i Alberti fins a Carmen Plaza o Marina Tsvetàieva, a més dels de Maica Duaigües

Maica Duaigues
Maica Duaigües
Llicenciada en Psicologia per la Universitat de Barcelona

14/06/2021 - 18:00 h

14/06/2021 - 19:30 h

«Passadís de poetes», una lectura de poemes de diversos poetes i poetesses, des de Machado i Alberti fins a Carmen Plaza o Marina Tsvetàieva, entre d’altres, a més dels de Maica Duaigües, que és qui ha fet la tria i qui en farà la lectura.

La poetessa Maica Duaigües, que alguns del Club de l’Experiència hem tingut com a companya de cursos de la Universitat de l’Experiència, ens acompanyarà per un passadís de poetes en què trobarem poemes seus i d’altres com Carmen Plaza, Claudio Rodríguez, Beatriu de Dia, Gormonda, Jaime Gil de Biedma, Marina Tsvetàieva, Rafael Alberti, Carlos Barral, Antonio Machado i Enrique Badosa.

Maica Duaigües, a més de donar-nos a conèixer aquests poetes i poetesses, ens farà un tast del seu tercer llibre de poemes, publicat recentment. És un poemari poc convencional tant pel contingut com per la forma com l’ha construït: parteix d’una experiència concreta de la seva vida, la jubilació, i d’aquí se’n va a uns primers versos de joventut, per anar vivint i escrivint altres poemes que són sentiments conreats al llarg de la seva vida, dedica alguns versos a poetes que l’han colpit i acaba amb l’estranyesa, que tots compartim, davant la inesperada situació epidemiològica que estem patint.

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Activitat gratuïta, amb prioritat per a membres d'Alumni. Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, i donant prioritat als membres d’Alumni, rebreu un correu abans de l’activitat, amb la informació necessària. (Reviseu el correu brossa)

Passadís de poetes: lectura de poemes
Trobada en línia

Data: dilluns 14 de juny de 2021
Hora: 18 – 19:30
Plataforma de connexió: Teams Microsoft
Organitza: Club de l’Experiència

Activitat gratuïta, amb prioritat per a membres d’Alumni.
Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, i donant prioritat als membres d’Alumni, rebreu un correu dies abans de l’activitat, amb la informació necessària per connectar-vos.

ACTIVITAT AMB PRIORITAT PER A SOCIS D'ALUMNI UNIVERSITAT DE BARCELONA. PLACES LIMITADES PER ORDRE D'INSCRIPCIÓ.