Parlar en públic amb seguretat

Comunica! Trucs per parlar en públic amb credibilitat, enfortint l’impacte del missatge

Gratuït
Places exhaurides!

Francesc Gelida Latorre
Consultor de desenvolupament professional

23/03/2017 - 18:00 h

23/03/2017 - 20:00 h

Ciutat de Granada 131, Barcelona   Veure mapa

Sabries explicar i resumir verbalment la teva experiència laboral en un minut?

I explicar la teva idea de negoci en aquest temps? Et sents capaç de fer una conferència? Et trobes còmode en una entrevista de feina, davant de tres tècnics que parlin sobre la teva candidatura? Parlar en públic no sempre és fàcil. Hi ha persones que dominen aquesta habilitat de manera innata i d’altres que no, però que poden desenvolupar-la fins a l’excel·lència.

L’objectiu d’aquesta sessió és millorar l’habilitat de parlar en públic. Conèixer el tema del qual es parla, tenir seguretat en un mateix i dominar l’espai són alguns dels aspectes que es poden treballar, però no els únics. Vine i coneix-los tots.

PARLAR EN PÚBLIC AMB SEGURETAT

Conferència

Data: dijous 23 de març de 2017
Hora: 18 h