Mostra de teatre · "Lisístrata" d’Aristòfanes

Mostra de teatre · Lisístrata

22/06/2018 - 19:00 h

22/06/2018 - 20:00 h

Aula Capella de la Universitat de Barcelona · Pati de Lletres · Gran Via de les Corts Catalanes, 585 - Barcelona   Veure mapa

Us convidem a venir, el proper divendres 22 de juny, a la nostra mostra de teatre, una esbojarrada Lisístrata d’Aristòfanes (la primera guerra de sexes) interpretada «a la nostra manera», a l’aula capella de la Universitat de Barcelona.

Lisístrata és una comèdia escrita pel principal representant de la comèdia antiga: Aristòfanes. Fou representada per primer cop a Atenes el 411 aC. Tracta l’extraordinària missió d’una dona per acabar la guerra del Peloponès.

Vine a divertir-te i a gaudir amb nosaltres d’aquesta trepidant comèdia.

MOSTRA DE TEATRE · “LISÍSTRATA” D’ARISTÒFANES
Representació

Data: divendres 22 de juny de 2018
Hora: 19 h