Mindfulness: la sortida és sempre cap endins

Què és l’atenció plena i com et pot ajudar

Places exhaurides

Aura Costa Bonet
Periodista, mindfulness trainer, conferenciant i formadora

07/03/2018 - 19:00 h

07/03/2018 - 21:00 h

Sala Gran de la Facultat de Geografia i Història · Carrer Montalegre, 6 - Barcelona   Veure mapa

Si et preocupen les coses que han passat o t’angoixen les que podrien passar; si vius en pilot automàtic, reaccionant al que t’envolta, fent massa coses alhora, sense ni un minut per a tu; si de vegades tens la sensació que no pots més, que sempre corres i que la vida se t’escapa de les mans… aquesta conferència-taller és per a tu.

En una hora i mitja aprendràs què és l’atenció plena (mindfulness) i com et pot ajudar a aturar-te, centrar-te en el present, viure amb atenció i consciència plena i deixar de patir per començar a gaudir. I, sobretot, descobriràs que la solució a tot això és molt més a prop del que t’imagines; només és que potser no estàs buscant en la direcció correcta.

LA SORTIDA ÉS SEMPRE CAP ENDINS
Conferència

Data: dimecres 7 de març de 2018
Hora: 19 h