Joan Antoni Melè: "La dignitat humana mitjançant la consciència en l’ús dels diners"

Conferència · Fixar pautes que permetin prendre decisions financeres responsables tant a escala personal com institucional.

Joan Antoni Melè Cartañá
Conferenciant i formador sobre valors

07/06/2017 - 19:00 h

07/06/2017 - 21:00 h

Gran Via de les Corts catalanes, 585   View map

L’objectiu d’aquesta conferència és fixar pautes que permetin prendre decisions financeres responsables tant a escala personal com institucional. La impartirà Joan Antoni Melé, professional del sector de la banca amb més de quaranta anys d’experiència. Ha estat sotsdirector general de Triodos Bank a Espanya, membre del seu comitè executiu i vicepresident de la Fundació Triodos. Actualment concentra la seva activitat en la tasca de formació i divulgació sobre temes d’economia conscient, empreses sostenibles i educació en valors. Aportarà la seva visió del sector de la banca, tant des de la perspectiva tradicional com de la banca ètica.

LA DIGNITAT HUMANA MITJANÇANT LA CONSCIÈNCIA EN L’ÚS DELS DINERS
Conferència

Data: dimecres 7 de juny de 2017
Hora: 19:00 h