Marca personal i eines web 2.0 en la recerca de feina

Marca Personal
Curs online que et permetrà potenciar la teva marca personal i posicionar-te a la xarxa per afavorir per la recerca de feina 2.0 .

Logo Sae Alumni
Àrea d’Estudiants i Alumni
Servei d’Atenció a l’Estudiant i Alumni Universitat de Barcelona

23/10/2019 - 9:00 h

11/12/2019 - 22:00 h

Dirigit a nous graduats i graduades de la Universitat de Barcelona.

Aquest curs en modalitat online et permetrà adquirir les habilitats necessàries per la recerca de feina 2.0, aprendràs a gestionar eines que t’ajudin a posicionar-te a la xarxa per afavorir la recerca de feina.

Internet i les xarxes socials s’han convertit en elements essencials per la recerca de feina, aquest curs t’ajudarà a comprendre la importància del Personal Branding per posicionar-te al mercat laboral.

OBJECTIUS :

• Conèixer què és el Personal Branding.
  • Potenciar la pròpia marca personal a través de l’autoavaluació i l’autoconeixement del perfil propi.
  • Aprendre a fer un “book de presentació” de la trajectoria professional.
  • Aprendre a optimitzar la xarxa professional LinkedIn per potenciar la marca personal.
  • Treballar les eines necessàries per utilitzar les principals xarxes socials en la recerca de feina, com ara Facebook i Twitter.

1.Importància de la marca personal

• Autoconeixement i desenvolupament personal
  • Perfil professional i diferenciació
  • Anàlisi del mercat laboral: millorar característiques personals i professionals.

2.Presència a la xarxa

•  Promoció personal: què mostrar i què no mostrar a la xarxa.
  • Com realitzar el “book o portafoli professional”

3.Ús de Linkedin com a networking professional

• Què és linkedin i com millorar el perfil professional.
  • Com realitzar una campanya de networking.
  • Com potenciar la recerca de feina.

4.Ús de les xarxes socials com eines 2.0 per a la recerca de feina

• Característiques de les xarxes socials
  • Què fer i què no fer a les xarxes socials
  • Eines de les xarxes socials per a ala recerca de feina: Twitter, Facebook, Scoop-it.

FUNCIONAMENT I CRITERIS D’AVALUACIÓ

Curs virtual · “Marca personal i eines web 2.0 en la recerca de feina”

Del 23 d’octubre de 2019  a l’  11 de desembre de 2019

Modalitat: Online, cal disposar de connexió a internet.

Curs gratuït amb places limitades que s’adjudicaran per rigorós ordre d’inscripció.

El curs s’impartirà en línia per això la metodologia inclou treball a la plataforma, lectura de documents, i treball autònom. Disposaràs de qüestionaris per avaluar els coneixements dins d’un calendari preestablert.

Per a obtenir el certificat cal superar tots els qüestionaris i exercicis que es trobaran en el mateix campus virtual.

Mtmss+sepe Nou Logotip
Logotip Soc Color
Generalitat

Activitat finançada pel Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social, mitjançant el Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE)

bt.alumni@ub.edu

ACTIVITAT EXCLUSIVA PER A MEMBRES D'ALUMNI, NOUS GRADUATS. Curs virtual del 23 d’octubre de 2019 a l’ 11 de desembre de 2019. Certificat d'assistència en cas de superar tots els qüestionaris i exercicis.

INSCRIU-T'HI