Madame Châtelet i les seves seguidores a Instagram

Alumni Ub Chatelet
Lectura teatralitzada, representada per membres de l’Institut de Ciència de Materials de Barcelona (ICMAB-CSIC), que dona a conèixer dones que han tingut un paper rellevant en la història de la ciència i el coneixement.

Membres Icmab
Col·lectiu de dones de l’ICMAB
Membres de l’Institut de Ciència de Materials de Barcelona (ICMAB-CSIC)

03/02/2021 - 17:00 h

03/02/2021 - 18:10 h

Per segon any consecutiu, tindrem l’oportunitat de gaudir de la lectura teatralitzada representada per personal de l’Institut de Ciència de Materials de Barcelona (ICMAB-CSIC), que mostra un recorregut al llarg del temps per donar a conèixer dones que han tingut un paper rellevant en la història de la ciència i el coneixement.

Dones de ciència retrobades en la història · Madame Châtelet i les seves seguidores a Instagram

La sessió comença amb l’amfitriona de l’espectacle, Émilie du Châtelet, científica i salonnière del segle XVIII, que rep al seu saló científiques de diferents èpoques: des d’Hipàtia d’Alexandria fins a Margarita Salas, passant per Trota de Salern, Beatriu de Pinós, Sibylla Merian, Ada Lovelace, Nettie Stevens, Rosalind Franklin i Vera Rubin. Tot, acompanyat amb música interpretada per Hildegarda de Bingen.

Vols saber qui són i què han fet totes aquestes dones? Totes tenen la seva història personal i han fet descobriments científics increïbles, i estan a punt per explicar-te’ls!

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Places exhaurides! Envia un correu a alumniub@ub.edu i et posarem en la llista d'espera.

Madame Châtelet i les seves seguidores a Instagram
Cicle de conferències online · Dones de ciència retrobades en la història

Data: dimecres 3 de febrer de 2021
Hora: 17 a 18:10h
Plataforma de connexió: Microsoft Teams
Organitza: Club de l’Experiència d’Alumni UB
Idioma: català

Activitat gratuïta, amb prioritat per a membres d’Alumni.
Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, i donant prioritat als membres d’Alumni, rebreu un correu dies abans de l’activitat, amb la informació necessària per connectar-vos.

Amb la col·laboració

Alumni Ub Fgcsic Logo

• Bona tarda, m’agradaria participar en aquesta activistas.
    Gràcies

Rosario Núñez Reply
    • Hola, Rosario,

Gràcies per posar-se en contacte amb nosaltres. Malauradament, les places estan exhaurides però la posem a la llista d’esper i si algú es dona de baixa li farem arribar l’enllaç.

Salutacions!

fe Reply
  • Em podeu posar a la llista d’espera?

Pilar Martinez Cordero Reply
    • Hola, Pilar,

aquesta activitat ja s’ha fet. Dona un cop d’ull a la nostra agenda d’activitats en curs https://www.alumni.ub.edu/agenda-activitat/ i inscriu-te a les que encara queden places. Estarem encantats de comptar amb la teva assistència!

fe Reply