LSP Express: Metodologia Lego Serious Play

17/01/2020 - 16:00 h

17/01/2020 - 19:00 h

Pau Gargallo, 30   Veure mapa

El Club d’Emprenedoria i Innovació Alumni organitza el workshop LSP express: Metodologia LEGO Serious Play orientada al treball colaboratiu i a la resolució de problemes, de la ma de la prestigiosa organització educativa HI! ACADEMY! .

Amb el format workshop orientat a la aplicabilitat i a l’acció, us iniciareu en el coneixement de la metodologia LEGO Serious Play mitjançant exercicis pràctics i un aprofundiment teòric en els principis de LEGO Serious Play aplicats a la preparació i gestió de projectes en entorns colaboratius.

El Lego Serious Play és una de les millors metodologies i una de les més innovadores per a la facilitació de pensament, comunicació i resolució de problemes orientada a millorar el rendiment de persones, equips i organitzacions.

LSP Express: Metodologia Lego Serious Play

Data: divendres 17 de gener de 2020
Hora: 16 h
Lloc: Seu Start UB! · Pau Gargallo, 30 (entrada Pascual i Vila) · Barcelona
Organitza: Club Emprenedoria i Innovació Alumni – Start UB!
Idioma: Castellà

ACTIVITAT EXCLUSIVA PER A SOCIS D'ALUMNI UNIVERSITAT DE BARCELONA