Lideratge positiu amb Lego Serious Play

La importància de la gestió àgil en un món incert.

PRICE
Sold Out

Speakers

Pere Juárez
Professor de creativitat, innovació i pensament sistemàtic inventiu a la UB i de pensament de dissenyador (design thinking) al Massachusetts Institute of Technology.

Start

15/03/2018 - 18:00 h

End

15/03/2018 - 20:00 h

IL3 - UB · Ciutat de Granada, 131 · Barcelona   View map

En aquest taller coneixerem els aspectes fonamentals del lideratge positiu, els quals necessàriament condicionen l’eficàcia de la gestió d’equips i projectes en l’actual entorn volàtil, incert, canviant i ambigu (en anglès, VUCA World) que regeix la societat del segle XXI. Es farà un èmfasi especial en la manera com l’agilitat i l’adaptabilitat de les persones i dels equips de treball és clau per gestionar les tasques diàries.

L’última versió del Model EFQM d’Excel·lència defineix lideratge positiu com el lideratge «amb visió, inspiració i integritat» i el vincula a la credibilitat de qui l’exerceix en la pràctica diària.

En aquest taller veurem, mitjançant la ludificació, la forta relació que hi ha entre lideratge positiu i gestió àgil i innovadora, i com hi està estretament lligada l’adaptabilitat.

El Lego Serious Play és una de les millors metodologies i una de les més innovadores per a la facilitació de pensament, comunicació i resolució de problemes orientada a millorar el rendiment de persones, equips i organitzacions.

DADES D'INTERÈS

LIDERATGE POSITIU AMB LEGO SERIOUS PLAY

Taller

Data: dijous 15 de març de 2018