Lideratge estràtegic en l'àmbit de la salut mitjançant el quadre de comandament integral

Ángel Herraiz
President del Club de Lideratge i Estratègia Alumni Universitat de Barcelona
Reyes Grases
Reyes Grases Reus
Directora executiva de l’Institut de Recerca Biomèdica Fundació Dr. Pifarré de Lleida

14/03/2019 - 19:30 h

14/03/2019 - 21:00 h

Can Jaumandreu · Carrer del Perú, 52 · Barcelona   Veure mapa

En aquesta xerrada parlarem de la importància de liderar equips amb visió estratègica mitjançant el quadre de comandament integral (o balanced scorecard) de Norton i Kaplan. Donarem a conèixer els principis de gestió estratègica de persones, les bases del quadre i instruccions perquè els líders no experts en eines estratègiques puguin aplicar-lo fàcilment sota el principi «keep it simple, stupid».

Ángel Herraiz parlarà del concepte d’estratègia aplicat a l’àmbit sanitari, de les fases del procés estratègic en el lideratge de persones i de la importància del lideratge estratègic i participatiu. Així mateix, farà una introducció al desenvolupament d’un pla estratègic i d’un quadre de comandament integral en un servei sanitari, i explicarà el quadre com a element per estimular la innovació. D’altra banda, Reyes Grases mostrarà casos pràctics de quadres de comandament integral aplicats a serveis sanitaris.

LIDERATGE ESTRÀTEGIC EN L’ÀMBIT DE LA SALUT MITJANÇANT EL QUADRE DE COMANDAMENT INTEGRAL

Xerrada

Data: dijous 14 de març de 2019