La feminització com a palanca de canvi

Feminitzacio Web
Una forma diferent de pensar i actuar en el món basada en el "modus operandi" femení

Speakers

Vinyet
Joan Vinyets
Doctor en Comunicació Social per la Universitat Pompeu Fabra (UPF), llicenciat en Antropologia per la Universitat de Barcelona, i graduat en Disseny per l’ESDAP de Vic

Start

14/02/2023 - 18:00 h

End

14/02/2023 - 20:00 h

Address

Aula Ramón y Cajal, Edifici Històric (Gran Via de les Corts Catalanes, 585, Barcelona)   View map

La feminització com a palanca de canvi es basa en la idea que, per recuperar la humanització del nostre món, cal promoure la feminització de la societat, segons el que recull l’assaig Un món en clau F.

Partint d’aquesta formulació, la conferència estarà enfocada a aportar algunes idees de com un futur en clau F pot ser aplicat per canviar i actuar d’una manera nova en tots els àmbits de la societat: en l’economia, els negocis, la política, l’educació, etc. També es convidarà a reflexionar sobre la necessitat de trencar certes visions convencionals associades al gènere, al lideratge, a la creació de valor, per ajudar-nos a prendre distància respecte a certes pràctiques i per repensar-les.

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Activitat gratuïta, amb prioritat per a membres d'Alumni. Places limitades. Cal fer la inscripció pel formulari.

La feminització com a palanca de canvi
Conferència

Data: dimarts 14 de febrer de 2023
Hora: 18:00 a 20:00
Lloc: Aula Ramón y Cajal, Edifici Històric de la UB (Gran Via de les Corts Catalanes, 585, Barcelona)
Organitza: Alumni UB – Club d’Economia i Empresa
Idioma: català

Activitat gratuïta, amb prioritat per a membres d’Alumni UB.
Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, i donant la priorització, rebreu un correu dies abans de l’activitat, amb la informació necessària.