La evolución de Calpurnia Tate

Calpurnia
Taller en línia, sessió del 26 de maig · "La evolución de Calpurnia Tate", Jacqueline Kelly

26/05/2021 - 19:00 h

26/05/2021 - 20:30 h

Trobada en línia exclusiva pels membres d’Alumni inscrits al Club de Lectura. Si sou membres en actiu d’Alumni i voleu formar part del Club de Lectura apliqueu al formulari d’inscripció a un Club i feu-nos arribar un correu amb la vostra sol·licitud a alumniub@ub.edu

El Club de Lectura Alumni té com a principal objectiu aprofundir les idees i els valors estètics i literaris d’obres llegides individualment i comentar-les posteriorment en grup. A més, també es duen a terme altres activitats relacionades amb la literatura: col·loquis, itineraris literaris, etc. Durant aquest nou període d’alerta sanitària les trobades seran en format online.

El llibre que es comentarà és “La evolución de Calpurnia Tate”, de Jacqueline Kelly.

Club de Lectura  · “La evolución de Calpurnia Tate”, de Jacqueline Kelly
Taller online
(activitat exclusiva pels membres d’Alumni inscrits al Club de Lectura)

Data: dimecres 26 de maig de 2021
Hora: 19 a 20:30
Plataforma de connexió: Skype
Organitza: Club de Lectura

Us recomanem descarregar-vos l’aplicació Skype per accedir-hi més còmodament des de qualsevol dispositiu.

ACTIVITAT EXCLUSIVA PELS MEMBRES D'ALUMNI INSCRITS AL CLUB DE LECTURA