Ikigai, secrets del Japó per a una vida més llarga i feliç

Com desenvolupar el nostre propòsit a la vida i convertir-lo en la nostra prioritat

Gratuït

Francesc Miralles
Coautor d’"Ikigai", best-seller publicat en 42 idiomes

02/05/2018 - 19:00 h

02/05/2018 - 21:00 h

Aula Magna. Edifici Històric Universitat de Barcelona · Gran Via de les Corts Catalanes, 585 . Barcelona   Veure mapa

Francesc Miralles ofereix una conferència sobre com desenvolupar el nostre propòsit a la vida i convertir-lo en la nostra prioritat.

Des dels seus estudis al poble d’Okinawa, que té el Rècord Guinness de longevitat, parlarà dels deu principis de l’ikigai, amb les claus per trobar el motor de la nostra existència, fluir amb les coses que estimem i fer de la nostra passió el centre de la nostra vida.

IKIGAI, SECRETS DEL JAPÓ PER A UNA VIDA MÉS LLARGA I FELIÇ
Conferència

Data: dimecres 2 de maig de 2018
Hora: 19 h
Lloc: Aula Magna. Edifici Històric Universitat de Barcelona · Gran Via de les Corts catalanes, 585 · Barcelona
Organitza: Club d’Intel·ligència Emocional Alumni Universitat de Barcelona

MÉS DETALLS

. Entrada lliure . Aforament limitat . Les places es reservaran per rigorós ordre d’inscripció.

INSCRIPCIÓ A L'ACTIVITAT