"Heidegger y los judíos", de Donatella di Cesare: una reflexió crítica

Lectura crítica del llibre de Donatella de Cesare

Gratuït

Arnau Pons
Escriptor

09/11/2017 - 18:00 h

09/11/2017 - 20:00 h

Gran Via de les Corts Catalanes, 582   Veure mapa

Aquesta activitat convida a fer una lectura crítica del llibre de Donatella de Cesare, la qual pretén justificar el nazisme i l’actitud antisemita de Martin Heidegger abordant aquest afer des d’una perspectiva metafísica.

Recomenable que els assistents hagin llegit o mirat el llibre de Donatella di Cesare “Heidegger y los judíos” Gedisa 2017.

“HEIDEGGER Y LOS JUDÍOS”, DE DONATELLA DI CESARE: UNA REFLEXIÓ CRÍTICA

Conferència

Data: dijous 9 de novembre de 2017
Hora: 18:00 h