Les filosofies de La mort i la primavera, de Mercè Rodoreda

Conferència-tertúlia sobre "La mort i la primavera", obra pòstuma de Mercè Rodoreda

Arnau Pons
Escriptor

02/10/2018 - 18:30 h

02/10/2018 - 20:30 h

Seu d'Alumni UB · Gran Via de les Corts Catalanes, 582   Veure mapa

Conferència-tertúlia sobre “La mort i la primavera”, obra pòstuma de Mercè Rodoreda, a càrrec d’Arnau Pons, que la descriu com «una obra inacabada però no incompleta». Rodoreda la va treballar amb tant de rigor, envergadura i solidesa, que té una organicitat pròpia. Respira per ella mateixa.

“La mort i la primavera” es una obra que surt de Rodoreda després d’una catàstrofe que l’allibera com a dona: l’exili li permet de separar-se i ser ella mateixa. És una reflexió sobre la dominació —i l’amor en forma part— que et domina, sobre les normes que regeixen els homes, sobre totes les formes de poder —polític, social i de les creences— que posen en funcionament els dogmes que regeixen una comunitat.

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

LES FILOSOFIES DE LA MORT I LA PRIMAVERA, DE MERCÈ RODOREDA

Conferència

Data: dimarts 2 d’octubre de 2018