Fem pedagogia de l’islam. La terminologia mai no és innocent

Alumni Ub Islam
Repassarem, analitzarem i comentarem titulars, notícies, vídeos i textos sobre l’islam, amb la intenció de contrastar-los, comparar-los i palesar el rigor o no de la informació.

Belloso Jordi
Jordi Belloso i Rimbau
Llicenciat Filologia Àrab per la Universitat de Barcelona, islamòleg i viatger experimentat.

21/10/2020 - 17:00 h

21/10/2020 - 19:00 h

Tots hem escoltat o pronunciat, alguna vegada, termes com gihadisme, salafisme, Al·là, xiïta, integrista, talibà, fonamentalisme… Però realment sabem què volen dir? Coneixem la diferència entre ells? Això que semblaria fàcil de contestar, no ho és gens. Alguns conceptes apareixen com a sinònims, d’altres s’esmenten arbitràriament i n’hi ha que en l’imaginari islàmic ni tan sols existeixen, i tampoc no estan clars en el món occidental. El desconeixement fa que els mitjans de comunicació utilitzin una terminologia errònia (quan no malintencionada).

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Fem pedagogia de l’islam. La terminologia mai no és innocent

Fem pedagogia de l’islam. La terminologia mai no és innoc
Conferència online

Data: dimecres 21 d’octubre de 2020
Hora: de 17 a 19 h
Plataforma de connexió: Teams Microsoft
Organitza: Club de l’Experiència Alumni

Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, rebreu l’enllaç per connectar-vos el dia del webinar.
Us recomanem descarregar-vos l’aplicació Teams per accedir-hi més còmodament des de qualsevol dispositiu.

Centre de preferències de privacitat

Imprescindibles