Epidèmies en un món canviant

Taula Rodona Destacat2
Conversarem amb Joan Tugores, Jordi Serra Cobo i Oriol Sibila sobre l’existència i els efectes de les pandèmies en un món incert i en canvi constant, des dels punts de vista biològic, econòmic i sanitari

Jordi Serra Cobo
Biòleg i ecoepidemiòleg, doctorat en Biologia per la Universitat de Barcelona
Oriol Sibila Web
Oriol Sibila Vidal
Llicenciat i doctor en Medicina per la Universitat de Barcelona, responsable de la Secció de Cures Respiratòries al Clínic
Joan Tugoresjpg
Joan Tugores Ques
Llicenciat en Dret i en Ciències Econòmiques i doctor en Ciències Econòmiques, rector de la Universitat de Barcelona (2001-2005)

19/05/2021 - 18:00 h

19/05/2021 - 19:30 h

Taula Rodona Web3

Inauguració de la taula rodona

Jordi Garcia, vicerector de Recerca de la Universitat de Barcelona

Taula rodona

Jordi Serra, doctor en Biologia per la Universitat de Barcelona i president del Club de Biologia i Biotecnologia d’Alumni, exposarà la relació entre l’alteració dels entorns naturals, la pèrdua de la biodiversitat i la possibilitat de naixement de noves epidèmies.
Juan Tugores, catedràtic d’Economia i rector de la Universitat de Barcelona entre 2001 i 2005, ens mostrarà els nous models econòmics que es presenten amb l’arribada de noves pandèmies i explicarà els canvis que generen en el teixit econòmic.
Oriol Sibila, doctor en Medicina per la Universitat de Barcelona i pneumòleg a l’Hospital Clínic, ens parlarà dels reptes dels metges davant la situació de pandèmia en què ens trobem i de quina manera encaren el futur (assistència sanitària, prevenció, …)

Torn obert de preguntes

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Activitat gratuïta. Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, rebreu un correu electrònic amb la informació necessària (Reviseu el correu brossa)

Epidèmies en un món canviant
Taula rodona en línia

Data: dimecres 19 de maig de 2021
Hora: de 18 a 19:30
Plataforma de connexió: Microsoft Teams
Organitza: Club de Biologia i Biotecnologia
Idioma: català

Activitat gratuïta.
Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, i donant prioritat als membres d’Alumni, rebreu un correu amb la informació necessària per connectar-vos.

ACTIVITAT GRATUÏTA. PLACES LIMITADES PER ORDRE D'INSCRIPCIÓ.