Els tests psicotècnics en el procés de selecció

PsicotÈcnics I SelecciÓ
T’has trobat mai en un procés de selecció que inclou un test psicotècnic? Que els tests psicotècnics no t’impedeixin demostrar el millor de tu.

Logo Sae Alumni
Àrea d’Estudiants i Alumni
Servei d’Atenció a l’Estudiant i Alumni Universitat de Barcelona
Maria Àngels Colomer
Psicòloga - Orientadora universitària al Servei d'Atenció a l'Estudiant

25/11/2019 - 13:00 h

25/11/2019 - 14:00 h

Servei d'Atenció a l'Estudiant UB - Aula 4   Veure mapa

Monogràfic · Els tests psicotècnics en el procés de selecció.

T’has trobat mai en un procés de selecció que inclou un test psicotècnic? Informa’t, amb consells i recursos perquè els tests psicotècnics no t’impedeixin demostrar el millor de tu, ni siguin cap obstacle a l’hora d’afrontar un procés de selecció.

Els tests, no són més que un dels mètodes dels que disposa l’entrevistador/a per reunir informació sobre una persona. Els psicotècnics, en concret, són instruments estandarditzats que mesuren aptituds, capacitats, aspectes de la personalitat, interessos, valors professionals.

En aquesta càpsula formativa coneixeràs més sobre aquesta eina, així com tècniques sobre com enfrontar-t’hi sense perdre la calma i alguns consells a l’hora de respondre.

Activitat finançada pel Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social, mitjançant el Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE)

Mtmss+sepe Nou Logotip
Logotip Soc Color
Generalitat

bt.alumni@ub.edu

ACTIVITAT EXCLUSIVA PER A MEMBRES D'ALUMNI, NOUS GRADUATS.

INSCRIU-T'HI

Centre de preferències de privacitat

Imprescindibles