Club de l'Experiència · Dotze barrils: contes amb torna

Contacontes · El grup Para bé l’orella ens delectarà amb "Dotze barrils, contes amb torna", dotze contes per a adults de Joan Barril.

Gratuït

Antonio Bermejo
Narrador
Teresa Arrufat
Narradora
Maite Mompart
Narradora

04/04/2017 - 18:00 h

04/04/2017 - 20:00 h

Gran Via de les Corts Catalanes, 582 · Barcelona   Veure mapa

El grup Para bé l’orella ens delecta amb “Dotze barrils, contes amb torna“, dotze contes per a adults de Joan Barril.

Antonio Bermejo, Teresa Arrufat i Maite Mompart són narradors orals, contacontes. Narren per plaer, perquè creuen a ulls clucs que el fil narratiu boca-orella, que es traspassa de generació en generació, amaga el secret que ens fa humans.

Com a tast d’aquesta activitat, una cita de l’autor: «La bona vida és caminar a aquell ritme de pau interior que s’adapta a la rotació del planeta, deixar que els pensaments assoleixin la velocitat de les bombolles del cava, saber que els plors dels nens són un gori-gori d’optimisme i que els somriures de l’amor són com el cromo repetit que ningú vol canviar».

CLUB DE L’EXPERIÈNCIA · DOTZE BARRILS, CONTES AMB TORNA
Contacontes