Descobrint les petjades de la maçoneria a Barcelona

Farem un recorregut urbà (fascinant i curiós) en clau maçònica per Barcelona, durant dues hores i mitja.

0222 David Revelles
David Revelles Soriano
Llicenciat en Periodisme, especialitzat en periodisme de viatges, creació de guies de viatges, i divulgació científica i històrica.

22/02/2020 - 11:00 h

22/02/2020 - 13:30 h

Catedral de Barcelona · Pla de la Seu, s/n, 08002 Barcelona   Veure mapa

Farem un recorregut a peu (de dues hores i mitja aproximadament) per la ciutat, per descobrir, a través de diversos edificis, carrers i espais icònics de Barcelona, els orígens i la història de la maçoneria operativa (picapedrers) i la seva influència simbòlica i referent per a la maçoneria especulativa.

Serà un recorregut urbà (fascinant i curiós) en clau maçònica per Barcelona, durant dues hores i mitja, una completa immersió en el món maçònic. Perquè la maçoneria, la societat secreta més famosa del món, fa tres segles que deixa la seva petjada de misteri a la fisonomia urbana de Barcelona. I ho ha fet amb el caràcter enigmàtic  que sempre l’ha acompanyat i llegant un nodrit i desconegut mosaic de símbols per tota la ciutat. Per això aquesta ruta, una aproximació històrica i cultural a la francmaçoneria des dels orígens medievals fins als nostres dies, és una invitació única per descobrir els veritables secrets maçònics de Barcelona; secrets com els que trobarem a la Catedral, al parc de la Ciutadella o als Porxos d’en Xifré.

Descobrint les petjades de la maçoneria a Barcelona
Ruta urbana

Data: dissabte 22 de febrer de 2020
Hora: 11 a 13:30 h
Lloc: ciutat de Barcelona (barri de la Catedral, el Born, la Ciutadella i pla de Palau)
Punt de trobada: porta principal de la catedral de Barcelona
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona
Idioma: català

Preu: 15 € socis; 20 € no socis

Política de devolucions: cal fer el pagament mitjançant la passarel·la en línia habilitada al web d’Alumni. Fet això, es rep la confirmació del pagament al correu electrònic facilitat. La compra és nominal: cada assistent no pot comprar més d’una entrada. L’import només es retorna en la seva totalitat si Alumni anul·la la ruta perquè no s’arriba al mínim de places establert o per altres raons tècniques, o si notifiqueu l’anul·lació abans de 48 hores a l’adreça electrònica alumniub@ub.edu.

INSCRIPCIÓ A L'ACTIVITAT