Descobrint les petjades de la maçoneria a Barcelona

Farem un recorregut urbà (fascinant i curiós) en clau maçònica per Barcelona, durant dues hores i mitja.

0222 David Revelles
David Revelles Soriano
Llicenciat en Periodisme per la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona el 1998, especialitzat en periodisme de viatges, creació de guies de viatges, i divulgació científica i històrica.

22/02/2020 - 11:00 h

22/02/2020 - 13:30 h

Catedral de Barcelona · Pla de la Seu, s/n, 08002 Barcelona   Veure mapa

Farem un recorregut a peu (de dues hores i mitja aproximadament) per la ciutat, per descobrir, a través de diversos edificis, carrers i espais icònics de Barcelona, els orígens i la història de la maçoneria operativa (picapedrers) i la seva influència simbòlica i referent per a la maçoneria especulativa.

Serà un recorregut urbà (fascinant i curiós) en clau maçònica per Barcelona, durant dues hores i mitja, una completa immersió en el món maçònic. Perquè la maçoneria, la societat secreta més famosa del món, fa tres segles que deixa la seva petjada de misteri a la fisonomia urbana de Barcelona. I ho ha fet amb el caràcter enigmàtic  que sempre l’ha acompanyat i llegant un nodrit i desconegut mosaic de símbols per tota la ciutat. Per això aquesta ruta, una aproximació històrica i cultural a la francmaçoneria des dels orígens medievals fins als nostres dies, és una invitació única per descobrir els veritables secrets maçònics de Barcelona; secrets com els que trobarem a la Catedral, al parc de la Ciutadella o als Porxos d’en Xifré.

Descobrint les petjades de la maçoneria a Barcelona
Ruta urbana

Data: dissabte 22 de febrer de 2020
Hora: 11 a 13:30 h
Lloc: ciutat de Barcelona (barri de la Catedral, el Born, la Ciutadella i pla de Palau)
Punt de trobada: porta principal de la catedral de Barcelona
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona
Idioma: català

Preu: 15 € socis; 20 € no socis

Política de devolucions: cal fer el pagament mitjançant la passarel·la en línia habilitada al web d’Alumni. Fet això, es rep la confirmació del pagament al correu electrònic facilitat. La compra és nominal: cada assistent no pot comprar més d’una entrada. L’import només es retorna en la seva totalitat si Alumni anul·la la ruta perquè no s’arriba al mínim de places establert o per altres raons tècniques, o si notifiqueu l’anul·lació abans de 48 hores a l’adreça electrònica alumniub@ub.edu.

INSCRIPCIÓ A L'ACTIVITAT