Currículum, competències i TIC: el triangle màgic

Tic
Monogràfic en línia · Coneix noves estratègies i eines digitals que t’ajudaran en la cerca de feina.

Logo Sae Alumni
Àrea d’Estudiants i Alumni
Servei d’Atenció a l’Estudiant i Alumni Universitat de Barcelona
Alcaraz Petit
Esther Alcaraz
Psicòloga - Formadora - Educadora emocional

21/10/2021 - 13:00 h

21/10/2021 - 14:00 h

L’entorn 2.0  ofereix noves oportunitats per a la recerca de feina que van més enllà del currículum, i en el context actual cal tenir en compte, no només el currículum sinó, també la identitat i la reputació digital.

En aquest monogràfic en línia s’oferiran estratègies per destacar les competències i la informació més rellevant en el currículum. S’exposarà com l’ús d’ eines 2.0, i els  formats més creatius de currículum, que poden ajudar en la construcció de la identitat digital professional.

Places exhaurides! Envia un correu a alumniub@ub.edu i et posarem en la llista d'espera.

Intel·ligència emocional en la recerca de feina
Monogràfic en línia

Data: 28 d’octubre de 2021
Hora: de 13:00 a 14:00
Plataforma online: a concretar
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona i SAE UB
Idioma: Català

Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, i havent comprovat si sou membres d’Alumni Nous Graduats, rebreu un correu  amb la informació per connectar-vos.

ACTIVITAT EXCLUSIVA PER A MEMBRES D'ALUMNI, NOUS GRADUATS.

Centre de preferències de privacitat

Imprescindibles