Crea el teu elevator pitch i identifica els teus èxits professionals

Il3 Elevator Pitch
Taller en línia · Com sintetitzar la teva proposta de valor en el currículum i afrontar les preguntes més comprometedores d’una entrevista professional.

Josep Hernandez
Josep Hernández
Fundador i CEO d’iCulum.com

18/10/2021 - 11:00 h

18/10/2021 - 12:00 h

En un procés de cerca de feina haurem d’explicar en uns segons o en poques línies tot el que podem aportar, la nostra proposta de valor.

Per què li he d’oferir la feina? Quins són els seus aconseguiments professionals? En la sessió abordarem com sintetitzar la teva proposta de valor per incloure-la en el teu currículum i afrontar les preguntes més comprometedores d’una entrevista professional.

També revisarem com detectar i presentar els teus èxits professionals per captar l’atenció de la teva candidatura i demostrar tot el valor que aportes a l’organització.

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Activitat gratuïta, amb prioritat per a membres d'Alumni. Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, i donant prioritat als membres d’Alumni, rebreu un correu abans de l’activitat, amb la informació necessària per connectar-vos. (Reviseu el correu brossa)

Crea el teu elevator pitch i identifica els teus èxits professionals
Taller en línia

Data: dilluns 18 d’octubre de 2021
Hora: 11:00 a 12:00
Plataforma de connexió: BB-Collaborate
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona i Talent Hub IL3
Idioma: castellà

Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, i havent comprovat si sou membres d’Alumni, rebreu un correu dies abans de l’activitat, amb la informació per connectar-vos.